در حال بارگذاری ...
  • بازدید اعضای قرارگاه طرح نهضت ملی مسکن از عملیات ساخت ۳۰۰ واحد ویلایی شهر جدید رامشار

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اعضای قرارگاه طرح نهضت ملی مسکن وزارت و راه و شهرسازی در سفر به شمال سیستان و بلوچستان از عملیات ساخت ۳۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید رامشار بازدید کردند .

    عباسی معاون مسکن و ساختمان و اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سایر اعضای قرارگاه طرح نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان از پروژه ساخت ۳۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید رامشار در شمال این استان بازدید کردند .

    در افق چهار سال طرح نهضت ملی مسکن ساخت یک هزار واحد مسکونی ویلایی در  شهر جدید رامشار پیش بینی شده که تاکنون عملیات ساخت ۳۰۰ واحد آن آغاز گردیده است .




    مطالب مرتبط

    تاکنون ۵۷۹ پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان صادر شده است .

    |

    بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود .

    |

    مطابق با آخرین آمار ، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    |

    ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است . از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران